Of een risotto,kook er rijst in gaar of apart rijst gaar koken en er dan door roeren.let wel op de juiste hoeveelheid,het moet risotto zijn en geen soep met rijst!

Toegevoegd na 32 minuten:
Als je de rijst erdoor hebt gedaan raad ik je aan om er geraspte parmezaanse kaas erbij te serveren of eventueel al wat geraspte kaas door de risotto roeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Risotto ik ga het proberen

Andere antwoorden (2)

Op zich is tomatensoep al best wel het eindproduct, dus wat zou je er mee willen maken? Als je tomatensoep wilt gebruiken als grondstof om "iets" anders te maken, ehhh. Als je het bindt, krijg je tomatensaus. Maak er spaghettisaus van!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe bij de soep wat balsamico azijn en vers gehakte kruiden (basilicum, oregano, bladpeterselie) Op smaak brengen met zout en peper en roer er dan gekookte pasta door als spaghetti, fusilli, penne enz. whatever je lekker vindt. Alles warm geeft een lekker pastagerecht waarover je wat kaas kunt raspen/schaven en een lekkere sla als side dish, maar je kunt het ook koud als salade mengen.
Doe je er nog wat ingrediënten bij als ;
kerstomaatjes, rucola blaadjes, plukjes tonijn/ zalm ed, blokjes augurk, reepjes paprika enz. Kortom je kunt er dan een lekkere pastasalade van maken met knapperig stokbrood/ focaccia enz. al dan niet met kruidenboter besmeerd of als bruschetta in de oven gebakken met of zonder pesto of salsa.

Toegevoegd na 14 minuten:
Je kunt er ook een lekkere gevulde maaltijdsoep of bonenschotel van maken. Hiervoor kook je dikke limabonen of canellinibonen samen met knoflook, laurierblaadje,stukjes bleekselderij en gesnipperde ui tot ze zacht zijn en gaar. giet ze dan bij de soep. Schep in kommen, bestrooi met lenteui, peterselie en selderij en besprenkel met wat goede olijfolie. maal er tot slot wat zwarte peper over. Je kunt ook uiteraard gewone witte bonen nemen, maar ik vind die limabonen juist zo lekker dus neem ik altijd deze soort voor een maaltijdsoep.
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het water loopt me nu al in de mond.Ga dit vast ook eens bereiden!