als je geen monchou voor koken kan gebruiken , zou je dan ook gewoon kookroom daarvoor kunnen gebruiken??

ik wil een groentetaart gaan maken, een heel lekker recept met kaas bladerdeeg en dan tomaten en daar heb ik eieren voor nodig die ik moet mengen met de monchou, alleen het recept is wel van albert heijn , maar ze verkopen niet deze monchou ,

Toegevoegd na 15 minuten:
ik ben nu al bij 4 verschillende winkels geweest, maar z e hebben allemaal de monchou voor koud gebruik, en die heb ik nu net niet nodig, en heb geen zin om naar nog meer winkels te gaan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
4.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan koop je de roomkaas bij een andere supermarkt? zoals de C1000?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer het anders met ricotta

Het beste antwoord

ho ho!

Dit klopt niet hoor! Je kan gewoon monchou gebruiken in hartige taarten. Dat doe ik zelf ook heel vaak. Gewoon op kamertemp laten komen en dan met een garde door de eieren heen klutsen, of met de mixer.
En dat is echt super lekker!

Als alternatief, roomkaas naturel van euroshopper, of aldi, je kan ook philadelphia gebruiken.

Of juist roomkaas met kruiden.

Kookroom, creme fresh, of zelfs slagroom (zonder suiker uiteraard, en niet opkloppen)

Overigens...goed idee, ik eet vanavond prei gehakt taart lekker! heb ik zin in!
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
amc
11 jaar geleden
Helemaal goed HeerVoldermort! Mon chou kan zowel in warme -dan wel in koude gerechten gebruikt worden. +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt psies.
+