Jawel.
Maar vaak worden ze dan wel een beetje slappig als je ze opnieuw verwarmd.
Sommige soorten worden daar niet lekkerder van; zoals bloemkool of prei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet zeggen, zelf vind ik het niet lekker. Heel veel groente word heel slap en sappig. Het smaakt dan niet meer zo lekker dan dat je het kocht en gewokt hebt.

Als je het gewokt hebt en je legt het in de vriezer en je gooit het bevroren in de pan, dan smaakt het nog matig. Maar het is echt niet meer zo lekker als eerst.

Geen aanrader dus.