Gefrituurde gepaneerde kippenboutjes, hoe lang moeten die in de oven en op welke temperatuur op ze op te warmen?

Ik heb een combi-magnetron,. weet niet of dit nog verschil maakt maar denk vermeld het er maar bij. Wil ze niet in de magnetron verwarmen want dan gaat het knapperige er vanaf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je ze kant en klaar gekocht/ dan moet het op de zak staan hoelang ze in de oven moeten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat snap ik maar heb ze op de markt gekocht en dan staat het niet op de verpakking.

Antwoorden (2)

oven
10 min. 180* voorverwarmen en dan ca. 10 min. in de oven.

combi-magnetron
er zit een knop op, die de oven en de magnetron om de beurt aan doet, als je dat doet zou het goed moeten gaan. (weet niet hoelang)

Ik heb zelf een combi-magnetron. Als ik bijvoorbeeld gebakken kibbeling koop, op de markt, dan verwarm ik het in krap 3 min. in de combi met alleen magnetron...! Echt waar.

Advies : je mag zelf kiezen...

Succes !

Toegevoegd na 2 minuten:
combi-magnetron
er zit een knop op, die de oven- en de magnetron- ...functie combineert...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zet de oven altijd op 100 graden en doe het te verwarmen product er gelijk in, zo benut ik de opwarm warmte ook.
Op deze manier is een kippenboutje wel in 15 min warm tot op het bot.een saucijzenbroodje in 8-10 min.
Probeer het maar uit.
Als je hoger gaat zitten dan 100 graden dan ga je het product bakken en dat hoeft niet, je wilt het alleen opwarmen