Waar koop ik hele runderribben?

Als BBQ gek zie ik veel Amerikaanse youtube filmpjes met daarin hele runderribben. (zo'n geval van een halve meter)

Zijn deze ribben ook zo te verkrijgen bij mijn locale slager?
Iemand daarbij enig idee wat zoiets kost?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Antwoorden (2)

Ja hoor de lokale slager kan je helpen! Wordt vaak verkocht voor honden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn vaak varkensribben, je kunt ze bij de slager kopen
denk dat je ze dan wel moet bestellen, laat dan de streng
heel. Ook kun je ze reeds gemarineerd in div. winkels kopen, zelf marineren is natuurlijk lekkerder. Goed kruiden
(zout,peper, paprika,citroensap en ketjap) hiermee goed
insmeren. Een nacht laten intrekken en bakken maar.
Eet ze !!