paling roken doe je dat met houdzaagsel of houdkrullen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag het ook houtzaagsel of houtkrullen zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haudzaagsel of haudkrullen...............
zondag
12 jaar geleden
hautzaagsel of hautkrullen kan ook nog. Maar ik HOUD het op HOUTzaagsel of HOUTkrullen zoals Ineke suggereert ;).

Antwoorden (2)

Voor het roken gebruik men over het algemeen zaagsel van eiken- of beukenhout. Dit kan je krijgen van een houtzagerij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het roken gebruik men over het algemeen snippers van eiken- of beukenhout, ook wel genoemd "rookmot".

Houtsnippers zijn in de meeste kookwinkels en barbecue zaken gewoon te kopen.Voor de beste resultaten, gebruik kleine, fijngemalen houtsnippers,