Waar vind ik recepten uit het chinese kookboek van AH?

Hier staan makkelijke en duidelijke recepten in met illustraties van heerlijk chinees eten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.3K
paulus811
12 jaar geleden
Ik wist niet dat er een Chinees kookboek van AH bestond. Lijkt me ook leuk om te hebben. Je kunt wel via AH.nl op recepten uit de chinese keuken zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bladzij viel-en-vieltig, onder de witte lijst.
lekkel hool!!! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb navraag gedaan bij ah. er is geen chinees kookboek dus ik denk dat je een andere supermarkt bedoeld of zo. van voor 2000 hebben ze trouwens geen enkel recept in het archief en de rest staat op de site

Het beste antwoord

dit kookboek is van jaren geleden, veel recepten en informatie van dir kookboek is te vinden op
www.ikkookenzo.nl
Ook veel info over indisch en spaans koken. Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De recepten van andere kookboeken van AH (oa Indiaas en Turks) staan ook op AH.nl. Ik denk dat de recepten uit het Chinese kookboek dan ook vast wel via AH.nl te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staan heel veel chinese recepten in de Allerhande van februari jl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boeken die AH heeft uitgegeven staan niet op internet.
Wel zijn alle Chinese recepten van AH te vinden op de onderstaande link.
Het boek als zodanig is nog wel eens te vinden op veilingsites op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gehele boek is wel te vinden op AH.nl

Klik op de website bij recepten "uitgebreid zoeken" aan. Dan zie je rechts een balk waarin je kunt zoeken in kookboeken. Hier vind je alle kookboeken die AH heeft uitgegeven, ook die van China.

Je kunt ook deze link volgen:
http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=&course=&proteinSource=&cuisine=&season=&dishType=&technique=&sources=&sources=&sources=China&numberOfServings=
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij navraag bij ah-klantenservice kreeg ik bericht dat er nooit een chinees kookboek is uitgegeven.