Waar kan je gewone popcorn kopen ?

Ik bedoel dan ouderwetse popcorn (maiskorrels in een zakje).
Beslist niet magnetron popcorn.
Ik ben al bij AH, C1000 en Xenos geweest en die hebben het niet.

Toegevoegd na 29 minuten:
in magnetron popcorn is zout/suiker vaak al bijgevoegd.
Ik heb een popcorn apparaatje en dan mag dat niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben ook heel erg benieuwd, heb nog niet kunnen vinden over pofmais...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhm.. is magnetron popcorn niet precies hetzelfde als maiskorrels in een zakje...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wss wel bij de jumbo daar hebben ze bijna alles
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/graag-popcorn-pofmais-kopen.258663

Antwoorden (7)

In ieder geval bij de Supercoop in Veendam, dus ik denk wel bij alle supercoop het is wel verpakt in een kartonnen doosje en het ligt bij de chips
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Albert Heijn verkoopt ook maiskorrels. Bij de delicatessen in de buurt van de echte marshmallows.

Toegevoegd na 1 minuut:
De 2 grote AH's bij mij in de buurt wel in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon ff goed zoeken in de winkel
dan vind je het wel joh, en anders naar een speciaalzaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Dirk van den broek hebben ze hem ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de jumbo heeft het,en ook bij een toko.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kun je kopen bij Nettorama. Bij de Lidl is het tijdelijk verkrijgbaar in een grote emmer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die min ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Nettorama verkopen ze wel popcorn die nog gepopt moet worden.
Vaak kan je een zakje popcornkorrels kopen op de afdeling bij de gedroogde bonen, zoals spliterwten, linzen, enz. Ik heb het bij verschillende supermarkten zien staan.