Kunnen wentelteefjes goed als dessert

Kunnen Ze goed voor een dessert of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In veel restaurants serveren ze dit als dessert. Het kan heel goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet je is maken van krentenbrood, jammie!

Het beste antwoord

alles is mogelijk:ik zou ze iets kleiner maken en versieren met fruit met daar boven op een beetje ijs...
Alleen oppassen dat het past bij de rest van het diner,dus niet in combinatie met "zware"gerechten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan heel goed! Warm wentelteefje ( beetje kaneel er op ) vanille en/of kaneelijs. Toppie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekker, ik kom er aan !!!
met gebakken appeltjes en slagroom of poedersuiker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
W8 ff op mij .....
Ja, lekker wentelteefjes als dessert met een bolletje vanille- of kaneelijs, een dot slagroom en eventueel wat aardbeien of ander soort fruit. Serveer de wentelteefjes wel warm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor kan prima..heb het afgelopen vrijdag als volgt in een dessert gehad: wentelteefje van suikerbrood (klaargemaakt als wentelteefje van gewoon brood met een beslagje van melk,ei suiker en kaneel)met daarbij speculaascreme, een bolletje roomijs en wat warme kersen...dat was echt smullen!!!