Met welke groenten kan je haring makkelijk en lekker combineren ?

Wat kan je bij haring of rolmops serveren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
10.2K

Het beste antwoord

Ui of radijs met haring.
Je kan ook een haring salade maken.

Onderstaande website laat je tal van recepten zien:

http://www.smulweb.nl/recepten/&query=haringsalade

Toegevoegd na 30 seconden:
Vis kun je het beste combineren met nitraatarme groenten zoals: asperges, aubergine, bloemkool, broccoli, doperwten, komkommer, paprika, prei, snijbonen, sperziebonen, spruiten, tomaten, tuinbonen, witlof of wortelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

standaard gaan daar toch uitjes of bietjes, of een combinatie van bij
anneliez
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
'k Wou het net ook gaan typen, maar je bent me voor!
Een maaltijdsalade, die kan je vullen met: sla, paprika, uien, kaas, pijnboompitten (geroosterd is lekkerder), walnoten, enz