wie heeft advies voor een goede kerntemperatuurmeter voor in een hete lucht oven? zoek er 1 voor mijn vrouw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (1)

Gewoon bij de Blokker ; daar hebben ze ze eigenlijk altijd voor ene prikkie. Wil je duurder, dan kun je terecht bij een zaak met keukenbenodigdheden.

De beste zijn die met een rond klokkie met daarop alle soorten vlees en de aanbevolen kerntemperatuur op een lange pin. Die kan gewoon tijdens het hele bakproces in de oven blijven, en zelfs in de vaatwasser. Okee, bij de goedkoperen komt er dan nog wel eens een druppie water onder het glas, maar hij blijft het gewoon prima doen.

Het beste zoek-vraag je naar een ´oventhermometer´ of ´vleesthermometer´. Ook de keurslager heeft ze trouwens regelmatig te koop.