Kan iemand me dit cakerecept van Allerhande uitleggen?

Er wordt bij puntje 3 genoemd dat de cake bestreken moet worden, en daarna moet de cake opgerold worden?
Hoe moet ik dit voor me zien?

De afbeelding laat namelijk zien dat het 'smeersel' ín de cake zit...

(Misschien heeft iemand hier ergens een video van om het te verduidelijken?)

Toegevoegd na 13 seconden:
http://www.ah.nl/allerhande#/recepten/767148/chocoboompje?rq=chocoboompje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (1)

Je bakt eerst een grote vierkante platte dunne cake. Die besmeer je met het smeersel. Daarna pas rol je het geheel op tot het boomstammetje. Het smeersel zit dan vanzelf binnenin!

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit plaatje maakt het duidelijker:
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik krijg er zelf trek in!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dankjewel! Helemaal duidelijk! Maar hoe komt het op de afbeelding van de AH dat de bovenkant van de cake mooi knapperig en gesprongen is? Moet ie na het rollen weer opnieuw in de oven?
bamibal
12 jaar geleden
Door het oprollen komen er vanzelf barsten in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...afhankelijk van de verhoudingen en de baktemperatuur. Ietsje meer suiker erin en de temperatuur net iets hoger?