Welke verhoudingen moet ik nemen als ik scaloppa gorgonzola voor 7 personen wil maken?

Ik kan alleen recepten vinden met 4 personen maar heb geen idee hoeveel kaas enz. moet nemen voor 7 personen.
Ik gebruik trouwens kip ipv vlees. Iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Het beste antwoord

Gewoon alles verdubbelen. Dan heb je voor 8 personen dus dat moet voldoende zijn
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de hoeveelheden delen door 4 en de uitkomst daarvan vermenigvuldigen met 7