Ik heb rode bieten, haring en uitjes. Gemengt. Voor een salade. Welke dressing kan erdoor? Het smaakt nu nog een beetje flauw.

Toegevoegd na 22 minuten:
He, sorry beste mensen, het moet natuurlijk gemengD zijn! Excuseer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel vlug een keuze maken hè, salade niet nog een week laten staan :-)

Antwoorden (6)

Een mengsel van azijn en suiker! Lekker fris en een uitstekende combi met de ingrediënten. Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haringsalade volgens smulweb is lekker, zie de bron.
Mosterd, of olie en Azijn zijn aardige smaakmakers.
Kies wat je lekker lijkt, varianten genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kant -en klare saladedressing van Euroshopper (AH), krijg ik altijd complimenten over: Joh, wat is het recept, duurt het lang om te maken,...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien yogonaise met mosterd (en gebakken/gekookte aardappeltjes) door elkaar.
Ik maak wel eens een recept wat hierop lijkt; alleen dan met makreel in plaats van haring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een soort vinaigrette is lekker.

azijn, mayonaise, zure room of yoghurt, plantaardige olie,
zout,peper

Wat hem ook lekker maakt zijn kleine blokjes appel, kleine blokjes augurk, blokjes rode biet en blokjes gekookte aardappel.

Toegevoegd na 7 minuten:
Wat ook heerlijk is, maar wel 2 uurtjes moet intrekken;

Een saus van;
2 eetl. slagroom,
1 zeer volle eetl. mayonaise,
2 goed volle eetl. crème fraiche of zure room,
1 afgestreken theel.suiker,
1 theel. mosterd,
2 theel. citroensap of azijn.

Heerlijk met ringetjes ui en dunne partjesschijven groene appel.
amc
12 jaar geleden
een dressing gemaakt van mayonaise (of yoghurt), beetje mosterd, wat dille en een beetje suiker en snufje peper.Om het wat dunner te maken wat citroensap of water erbij doen. Is het trouwesn zure of zoute haring? als het zure is dan zou je ook een kerriedressing kunnen proberen al weet ik niet hoe dat met de bietjes uitpakt. Je kan natuurlijk een heeel klein beetje dressing maken (de hoeveelheid van een theelepel) en dat met een beetje ui,rodebiet en haring proeven ;)
Hmmm eet smakelijk!! Wat ook erg lekker is: zure haring in stukjes snijden, beetje mayonaise en kerrie en suiker erdoor. dit op toastjes bij een feestje of gewoon op een witte boterham die je bedekt hebt met sla....
het water loopt me nu al in de mond!! eet smakelijk!

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja bij de salade met bietjes etc ook nog een appeltje in stukjes erbij jummieeeeeeee!!