Ik maak draadjesvlees, wat serveer ik daarbij?

Rijst? Aardappelpuree? Pasta?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
55.2K

Het beste antwoord

Heerlijk met tagliatelle omdat de saus zo goed hierop blijft 'hangen'. Dit is ook de reden dat een kruimig aardappeltje er zo lekker bij is. Je moet er iets bij nemen dat de saus opneemt.
Maak je er een stoofschotel als goulash van, dan is rijst ook een goede optie met een frisse komkommersla erbij.
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Je kan er tomatenpuree bij serveren. Dat is best lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruimige aardappels, of aardappelpuree, (met stoofpeertjes, mmmm!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cranberrycompote met patatten, dan kom ik meteen bij je eten!

http://www.smulweb.nl/recepten/1128587/Draadjesvlees-met-cranberry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ze zal er maar op in gaan.
Je hebt een date, voor je het weet!
Bij draadjesvlees horen kruimige aardappelen, stoofpeertjes of boontjes en een heerlijke ouderwetse sla.
Als toetje een overheerlijke pudding of ijs, jammie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u voor uw antwoord!
Maar wat hoort er dan bij een 'ouderwetse' sla?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar smaak;
eieren
suiker
ketchup
mayonaise
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry de olie en azijn vergeten. Dit is de sla zoals mijn moeder het maakte, heerlijk.
Aardappelen met boontjes of rodekool
of rijst met boontjes of rodekool
of met iets heel anders. Gewoon wat jou lekker lijkt.
Met pasta is ook wel iets te verzinnen denk ik.
Ik kijk eigenlijk nooit naar"wat hoort"maar meer naar waar heb ik zin in en wat heb ik in voorraad
anneliez
12 jaar geleden
Stampot peen&ui natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja heerlijk met hachee
met draadjesvlees kun je ook hachee maken met rijst erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met rijst is meestal het lekkerst, mits er een goede jus bij zit. Ook in combinatie met aardappelen is draadjesvlees heel lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aardappels met jus van het vlees en dan met rodekool erbij .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rijst Of Aardappelpuree! (Volgens m'n vader, die is vroeger kok geweest :S)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rosti met appelmoes en sla.