Wat eet je als je geen lactose, geen suiker, geen fructose en geen brood mag?

Havermout als ontbijt al geprobeerd met sojamelk maar dit viel te zwaar.

Toegevoegd na 26 seconden:
ook niets met tarwe of gluten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.4K

Het beste antwoord

Gluten-en lactosevrij brood (reformwinkel) belegd met vlees (kipfilet naturel oid). Rijstewafels (bijna elke supermarkt) belegd met kipfilet, gekookt ei (als dat wel mag) marmite als je dat lust.

Verder is er lactosevrije melk, kaas etc (zie link)

Maar als je zoveel dingen niet mag kun je beter een afspraak maken met een dietist(e). Deze kan je lijsten aanreiken waarin producten staan die je wel mag (Alba lijsten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, heel vlot een afspraak met een diëtiste maken is het enige juiste antwoord. De gewraakte ingrediënten komen in zoveel voedingsmiddelen voor dat je onherroepelijk tekorten krijgt of die stoffen toch binnenkrijgt als je niet heel precies weet waar ze wel en niet in voorkomen. +1