welke app voor Ipad kan recepten opslaan eventueel met foto?

Aangezien wij nogal van lekker eten houden en van over de gehele wereld recepten meenemen (klad of getypt op A4), vraag ik mij af of er een makkelijk NL talig (metric) app is voor de Ipad waaraan ik ook foto's kan toevoegen. We hebben Appie geprobeerd maar dat is niet wat we zoeken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Appie is web-based, dus ook andere web-based oplossingen zijn niet de oplossingen die wij zoeken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Antwoorden (2)

Kun je niet gewoon foto's maken met de camera van de iphone? Vervolgens sla je deze op in een aparte map "recepten".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is Evernote een optie? Die gebruik ik op m'n computer om recepten te sorteren. Door de tags is het heel makkelijk sorteren en zoeken.