In welke supermarkt verkopen ze babymais?

je zou zeggen AH maar daar hebben ze het niet. Weet iemand een winkel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
9.5K

Het beste antwoord

Ik heb wel babymais bij de AH gekocht (in zo'n zwart-schuimen bakje, met folietje erop), maar ze lijken het alleen te verkopen rondom de feestdagen. Aangezien de babymais ook wel veel in de aziatische keuken wordt gebruikt, zou je het eens bij een toko kunnen proberen! Of wachten op de kerst ;)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik vond net een plaatje van AH-minimais in blik. Ze noemen het dus gewoon geen babymais! Ik zou mijn ogen even heel goed opendoen, vandaag in de supermarkt ;)

Toegevoegd na 1 uur:
En als ze het echt-echt-echt niet hebben kun je het via realdutchfood.com laten thuisbezorgen!

Toegevoegd na 1 uur:
M'n reacties voor vandaag zijn op, maar op realdutchfood.nl kun je ze nog bestellen, dus neem aan dat AH ze ook nog heeft. Zie link bij "bron".

Toegevoegd na 1 uur:
*kuch* .com dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Babymais wordt meestal in pot / blik verkocht. En dat hebben ze bij je appi volgens mij wel hoor! Vers is het in nl inderdaad lastig te vinden. In Engeland ligt het standaard in de supermarkt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reformwinkels lijkt me zo. Alleen een tegenvraag als dat mag:Is babymais voor baby's of is het jonge mais?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha LOL nee het is hele kleine mais...je denkt toch ook niet dat babyolie van baby's is gemaakt? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee,ben al meer dan 40 jaar uit de baby's! Er kan veel veranderd zijn in zo'n tijd.
De grotere Jumbo heeft het iig op de afdeling aziatische producten, ik neem daar geregeld een blikje mee.
Kan me haast niet voorstellen dat de grote Appi het niet heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat vreemd bij mijn appie wel...misschien verschil van grote(mijne is een xl appie)verder kun je het ook veel krijgen bij de groentenboer