Als je niks bij de hand hebt om mee af te wegen: Gebruik een flinke overvolle eetlepel bloem per pannenkoek, gebruik 1 ei per 3 pannenkoeken. Doe de bloem in een kom, klop er melk door tot het als een dik lint van je klopper afloopt, klop er daarna de eieren doorheen. Een snufje zout er bij en bakken maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gebruik meel of zelfrijzend bakmeel. Neem ongeveer een pond. Voeg er 8 a 9 dl melk bij, 2 eieren, snufje zout. Roeren. Beetje olie in koekenpan en bakken maar. Goed voor zo'n 10 pannenkoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de eierpannenkoekenmix van Koopmans, alleen water toevoegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ En je hebt ze ook van de Lidl als je goedkoper uit wilt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de tip
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan.
Bij de Aldi heb je ze ook,maar dit zijn dan zakjes waar je water bij moet doen voor zo'n 3 pannekoeken en bij de Lidl zijn het kant en klare flessen waar niets meer bij hoeft.