ik heb een porseleinen espumafles gekregen , hoe gebruik je die ?

ik vind wel recepten , maar ik heb deze fles volledig gewassen en terug in elkaar steken lukt niet zo goed. Er is een soort van veer met staafje dat ik bij in de spuitmond moet steken en dan zo op de fles draaien en dat gaat niet gemakkelijk wat doe ik fout ? wie heeft er een handleiding van deze fles ( ik vind enkel handleiding van de inox versie en dat is een totaal ander model en uitvoering )
nb het is een fles van het merk kayser ( in wit porselein) met nr 840311

12 jaar geleden
in: Koken
1.2K

Het beste antwoord

Als ik het goed begrijp ben je dus de gebruiksaanwijzing kwijt.
Bij de site van Kayser Berndorf is hij wellicht online te vinden. Als hij daar niet tussen staat kun je ze bellen of mailen. Het is een Oostenrijkse firma dus doe dit bij voorkeur in het Duits of eventueel Engels.
Zie bron voor contactgegevens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doralien
12 jaar geleden
hey hartelijk dank voor je antwoordje , ik heb het gevonden . ze zeggen dat het een spuitbus is voor slagroom .. kan ik deze bus dan ook espuma maken ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan hoor. Espuma betekend eigenlijk gewoon schuim of spuitbus in het Spaans. Zie o.a. http://www.agrotel.be/contents/nl/d75_slagroomapparaat.html De gebruiksaanwijzing die je nodig hebt is dus die van de Sahneboy: http://www.kayser.at/fileadmin/redakteursfolder/redakteure/pdf/gebrauchsanleitung/sahneboy_Leporello_1c-K943D-01-2011.pdf

Andere antwoorden (1)

Op deze site wordt een en ander uitvoerig beschreven, ook het in elkaar zetten.