Waar kan ik goedkope ahornsiroop kopen?

webshop mag ook

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik bedoel goedkoper dan bij de Tuinen: 1000 ml voor 27 euro.

12 jaar geleden
in: Koken
10.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat hetzelfde als maple syrup?

Het beste antwoord

Ahornsiroop is te koop bij natuurvoedingwinkels. Online kan ook, bijvoorbeeld op bodytotaal.

De prijs hangt van de kwaliteit af. De duurdere zijn echt lekkerder en beter.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik stuur ook een google link mee (derde) waarmee je winkels kunt vergelijken. Als je goedkoper uit wilt is een liter wel voordeliger.

Maar de prijs is erg afhankelijk van de kwaliteit en hiermee de smaak. Door de verschillende smaken/ kwaliteiten is het appelen met peren vergelijken. 20 euro per liter is een normale prijs.

Toegevoegd na 7 minuten:
De siroop bestaat in verschillende kwaliteiten: de A-graad is lichtbruin en verkregen bij een eerste tapping, de C-graad is bruin en heeft een sterkere karamelsmaak.

De vermelding A en C zegt dus niet veel over de kwaliteit, wel over de smaak. A graad Ahorn siroop is dacht ik wel goedkoper (en vloeibaarder). C-Graad vind ik zelf lekkerder smaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
goed antwoord +

Andere antwoorden (5)

Ahornsiroop kan nooit goedkoop zijn, vind je die wel ergens op internet, wees er dan voorzichtig mee, het kan dan nooit de echte zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
zit er veel kwalitatief verschil tussen de echte en nepperds Ed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat het nep is Ed? Als er 100% Ahorn siroop op staat is het toch altijd echt? Er zijn wel verschillende graden en daarmee verschillende smaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat weet ik ook niet, maar ik ga er van uit dat ahornsiroop nooit goedkoop kan zijn en kom je wel iets goedkoop tegen, dan kan het eigenlijk niet, dat bedoelde ik er mee.
maar dat kan je nooit zien als je het online besteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de toevoeging op de vraag gemist zie ik nou, kom net binnen.
Geen idee wat je goedkoop vind. Onderstaande site heeft het in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb je een site waar ze ahornsiroop verkopen:

http://nl.antag.com/m/3645_00003645010159.htm

Toegevoegd na 4 minuten:
Of het goedkoop is weet ik niet, maar het is wel in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het pasgeleden in een winkel van 'dille en kamille' gezien, ik weet niet meer hoe duur het was maar ik weet nog wel zeker dat het niet een zodanige prijs dat ik er steil van achterover sloeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahornsiroop van goede kwaliteit kost van Mannavita €20. Voor 1 liter. Te koop in Belgische natuurwinkels.
Veel goedkoper ga je niet vinden. Tenzij je inboet aan kwaliteit.