hoe blijft de fondant mooi glad om de cake zitten?

heel erg bedankt voor de helpende reacties op mijn vorige vraag maar nu is mijn volgende vraag hoe de fondant mooi glad om de cake blijft zitten zonder bobbels ofzo want mijn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd en ik wil die cake voor hun maken en ik heb dit nog nooit eerder gedaan ik wil graag dat hij er pico bello uitziet namelijk mijn opa en oma hadden vroeger een bakkerij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed plat erop leggen desnoods beter wrijven, hielp iig bij mij wel altyd ;)

Het beste antwoord

Rustig doen en anders kan je altijd moge en naar de banket bakker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een breed met zachtjes drapperen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp niet wat je bedoelt wat is drapperen ?? Kun je het beter formuleren