Is de kant-en-klare Griekse saus voor wraps nog te koop?

Vroeger at ik wel eens wraps en deed er dan een Griekse kant-en-klare saus over. Van welk merk het was, weet ik niet meer, het was wel een bekend merk. Er waren toen drie varianten geloof ik, waaronder dus de Griekse en die was heerlijk. Maar ik kan hem nergens meer vinden. :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je tzazikisaus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het heette echt Griekse saus.

Antwoorden (1)

ik weet niet of hij voor wraps is, maar calve heeft een lekkere tsatziki saus