Kan ik dit recept ook in gedeeltes invriezen?

N.a.v. mijn vorige vraag kwam ik bij gerelateerde vragen terecht waar ik het volgende recept zag staan:

Bruine bonenschotel met rundergehakt, paprika en tomaat
500 gram rundergehakt
3 sjalotjes
1 gele paprika
1 rode paprika
1 teentje knoflook
1 rode peper
1 blik tomatenblokjes op sap
1 bik bruine bonen
geraspte belegen kaas

Nu nam iemand mij gisteren toevallig aan stuk of wat mooie paprika's mee maar waarvan ik eigenlijk niet wist wat ik er zo snel mee moest doen, maar ik vindt het ook zonde om ze te laten verrimpelen.

Nu heb ik voor bovenstaand recept verder alles in huis behalve de bruine bonen. Kan ik nu dit recept ook gewoon maken zonder de bruine bonen om in te vriezen en op een later tijdstip weer te gebruiken met toevoeging van de bruine bonen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Ja dat kun je invriezen zonder de bruine bonen.
De geraspte belegen kaas moet je er natuurlijk niet doorheen doen, die strooi je over het voedsel vlak voor je het gaat eten.