Waar kun je tapiocameel kopen in Nederland voor glutenvrij brood?

In de USA leerde ik te werken met Tapiocameel en dat geeft een hele goede samenhang aan glutenvrij brood, dat ik zelf bak. In Nederland vind ik af en toe het zetmeel, maar dat is niet hetzelfde. Zoektochten langs biologische winkels levert niks op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
9.3K

Het beste antwoord

Meestal hebben ze dit bij toko's wel!

Toegevoegd na 4 minuten:
Vooral bij Indische of Chinese toko's.
Tip: type in google maps 'toko' en je woonplaats in en je krijgt er een heleboel te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de volgende dag bij de toko in Zutphen inderdaad moeiteloos de tapiocameel gevonden. Hartelijk dank!

Andere antwoorden (3)

Op de rijnlaan in Utrecht zit een glutenvrij winkeltje misschien hebben zij het wel te koop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons (en ik woon in een uithoek) niet alleen bij de toko en de turk, maar ook gewoon bij de Jumbo en de Appie XL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Orgran heeft een heel uitgebreid gamma aan glutenvrije producten. Zij hebben een mengeling met veel tapiocameel in (zie link).
Dit is een Amerikaans merk dat normaal in alle biowinkels zou kunnen bestellen.