Honden koekjes

Ik maak graag hondenkoeken, die maak ik in de oven
ik zou graag ook wat met kleuren willen doen maar voor honden mag het niet geglazuurd worden(suiker) hoe kan ik op een verantworde manier kleur aanbrengen aan de koekjes?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor honden gebruik je voor het meel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, briljant commentaar, als ik daar een +je voor kon geven, deed ik het :)

Het beste antwoord

Bij verschillende winkels met bakproducten, maar met náme bij de Toko, kun je flesjes en potjes met voedselkleurstof kopen ; geel, rood, oranje, groen, bruin, blauw, je kunt het zo gek niet bedenken. Een heel klein snufje / druppeltje daarvan door het deeg, en je krijgt koekjes in alle kleuren van de regenboog. Voor de smaak maakt het niet uit, alleen weet ik niet of honden bijvoorbeeld blauwe koekjes ook lekker vinden. Mensen hebben er in het algemeen moeite mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Honden zijn kleurenblind, dus waarom zou je er kleur in
willen aanbrengen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat baasje ook wat wilt,hahahaha
Misschien kun je kleurstof bij een banketbakker kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens de trimsalon in Goes zouden Havermoutvlokken helpen
Althans de koekjes hebben daar 2 kleuren Bruin/Beige
Geen idee of dat zou helpen maar misschien vindt je in de recepten die op de site staan iets wat voor jou nog onbekend is
Anders kun je inderdaad ook kleurstoffen toevoegen