Hoe moet je chipolata worstjes bakken?

IK wil graag ei met chipolata worstjes maken, maar ik weet niet hoe dit moet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
26.6K

Antwoorden (5)

Je kan het beste eerst je chipolata worstjes bakken, staat onderop de verpakking hoe dat moet. En als die bijna gaar zijn doe je je ei erbij, vuur laag en langzaam je eitje bakken. Want je wil natuurlijk geen verbrandde worstjes.
Eetsmakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De worst kan je gewoon kopen en dan op een barbeque, in een pan, op een gril plaat oid, en dan net zo lang omkeren tot hij goed bruin is enzo... Meer is het niet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Braad eerst de worstjes in wat braadvet of olie rondom bruin. Zet het vuur lager op matige temperatuur en laat ze in ca. 10 min. gaar worden. Doe er op het laatst een eitje bij. Dit is zo gebakken!
amc
12 jaar geleden
Je kunt het beste eerst met een vork een paar gaatjes in de worstjes prikken, om te voorkomen dat het velletje barst en je halve keuken onder de vetspetters zit, dan rondom bruin bakken en heel kort laten doorgaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
worstje even wellen in heet water, dan in boter lekker bruin bakken