Kookboek maken op iPad

Ik zou graag al mijn kook recepturen met tekst en foto's willen opslaan. Zeg maar mijn eigen kookboek willen maken. Welk app kan ik daar het beste voor gebruiken? Bv keynote, pages, of is daar een leuke app voor die echt gericht is op koken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Antwoorden (2)

Ik zou dat gewoon met Google Docs doen, dan kun je er ook vanaf de PC bij, maar ook met je iPad, iPhone, evt Android devices, je Mac, enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn diverse sites waar je recepten kan opslaan enoproepen over het internet. Een van de sites is bv www.cookseasonal.com