Hoe zou ik het recept van een stoommaaltijd van de AH kunnen achterhalen?

Vanavond weer zo'n heerlijke stoommaaltijd Kip met groene curry en Paksoi gehad. Ik ben dus helemaal verslingerd aan deze stoommaaltijd.

Hoe zou ik achter het recept van deze maaltijd kunnen komen, zodat ik het eventueel eens zelf zal kunnen maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.6K

Het beste antwoord

Anders dit alternatief;
Groene curry met minipaksoi

2 kipfilets
4 minipaksoitjes
2 eetlepels thaise groene currypasta
4 bosuitjes
pakje kokosmelk
handje ongezouten cashewnoten
Snij de kipfilets in blokjes. Snij de paksoi in repen. Verhit wat olijfolie in een pan & bak hierin de kipblokjes goed aan. Voeg de currypasta eraan toe & laat even kort meebakken, zodat alle smaken & geuren vrij komen. Voeg de kokosmelk aan het geheel toe & breng het aan de kook. Zodra de kokosmelk kookt, mag het vuur lager & kun je de paksoi toevoegen. Laat het gerecht zo'n 10 minuten op laag vuur pruttelen, zodat de kip helemaal gaar wordt & de paksoi ook. Snij intussen de bosuitjes in ringetjes & voeg deze op het laatst samen met de cashewnoten toe. Laat nog even doorwarmen & serveer met pandanrijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is niet geheel het antwoord waar ik op gehoopt had, maar ziet er wel uit als een lekker recept.
+

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op de site van de AH, en anders staat er vast een site opde verpakking, daar zullen ze je vast verder kunnen helpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben al op de site van AH & Allerhande geweest, het recept staat er niet op.
Zal wel net zo'n geval zijn als de kok die zijn recepten niet prijsgeeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik, maar ik blijf hopen.
@sjerrieee: min is niet van mij hoor.
Misschien op de ah site staan genoeg recepten misschien die jij zo lekker vind ook of Google
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb ik al gekeken, daar staat die niet tussen.