Wat voor groente en vlees kun je allemaal eten bij gekookte aardappelen met jus?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
9.8K

Antwoorden (4)

Wat je maar wilt. Elke willekeurige combinatie van groenten en vlees mag je naast je aardappels op je bord leggen.

Toegevoegd na 48 seconden:
En het beste is: jij bepaalt zelf wat je lekker vindt!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, al leg je er gnoe en kouseband naast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enige juiste antwoord. Je kunt er inderdaad alles bij eten wat je wilt, het is maar net wat je zelf lekker vindt.
rose
12 jaar geleden
Het kan zelfs zonder vlees, of zonder groente. Een goede (gekookte of gestoomde) aardappel kan ook best zonder jus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook ja. Alleen vind ik gekookte aardappels zonder jus niet geweldig. Dan liever bakken.
rose
12 jaar geleden
Moedde no'meer of hedde zo gnoe?
rose
12 jaar geleden
Gekookte aardappels zonder jus, Widar... Daarvoor moet je eerst een lekker aardappel uitzoeken. Da hoeft niet per se iets exclusiefs te zijn, een bildstar kan al lekker zijn. Dan is het raadzaam om de aardappel te stomen in plaats van koken, dan blijft de smaak beter bewaard. Ik vind de aardappel dan met een beetje zout en peper al heel lekker, of met rozemarijn en thijm. Maar smaak is uiteraard iets persoonlijks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, met rozemarijn en thijm wordt 't alweer anders :) Maar gewoon een gekookte danwel gestoomde aardappel zonder kruiden of zo, blief ik echt nie, welke aardappel dan ook.
zondag
12 jaar geleden
Beste antwoord tot nu toe, +.
nou, het kan met karbonade, worstjes, kotelet, rollade, gehaktballen , gehakt . van alles eigenlijk!
je moet gewoon creatief zijn en van alles uitproberen . dan kun je je eigen smaak vinden en daar een draai aan geven op de manier waarop jíj het lekker vindt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Traditionale Hollandse gerechten. Seizoen gebonden. Sla, wortels en nu, asperges (met ham en ei).

Kijk eens of je een Magriet kookboek kunt lenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk alles, wat je hartje verlangd.
Ik vind het lekker met bijvoorbeeld, rode kool, en chipolata
Of spinazie, met een blinde vink....
Mmmm