Is het mogelijk om eiwitten drink te maken? en hoe doen mensen dat?

Toegevoegd na 14 minuten:
ik wil een beetje afvallen, en mijn vraag is of je eiwitten op eigen houdje zelf kan maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Je kunt eiwit poeder kopen in een sportzaak. Dat doet m'n broer ook altijd. Is heel lekker en smaakt heel romig. Het zorgt ervoor dat na het sporten niet je spieren verbranden, maar je vet.

Toegevoegd na 18 uur:
Sorry, ik dacht dat je het over whey shakes had. Maar als je ze zelf wilt maken kun je deze sites gebruiken. Je kunt ook gewoon eiwit producten eten zoals kwark, dat doet m'n broer ook altijd. http://sport-en-dieet.nl/bekijk/artikel/id/64/Magere_eiwitproducten
Dit filmje op youtube lijkt me ook heel goed: http://www.youtube.com/watch?v=zZtopMAz_QU Iemand heeft op deze site 2 recepten gezet: http://forum.fok.nl/topic/1200128
Hier nog een paar: http://www.vitamins.nl/proteine.smoothie.htm Die shake op youtube lijkt mij het lekkerst, maar dat moet je zelf uitzoeken. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het over ZELF maken. niet over KOPEN ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb m'n vraag al bewerkt.

Andere antwoorden (2)

Eiwitten zitten in vlees, magere kaas, pindakaas,
zuivelprodukten, Soja-melk of andere soja drank.

Een fabrikant kan die eiwitten uit de voeding halen,
drogen, er een smaakje aan toevoegen en in een dure bus stoppen.
Mensen betalen daar dan veel geld voor om dat in een shaker met water te drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou persoonlijk is de poeder gemixed met melk wel heeeeel lekker. Vooral een combinatie van Kokosnoot en vanille is lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb je trouwens geen - gegeven, maar een + BTW
Afvallen doe je niet door meer van een bepaald voedingsmiddel te eten maar juist door minder te eten. Een aantal populaire afvalmethodes is gebaseerd op eiwitshakes als hoofdvoeding maar die shakes zijn nergens voor nodig. Door de koolhydraten in je voeding te verminderen, met name de geraffineerde, snelle koolhydraten, zoals suiker, kun je een behoorlijke calorievermindering bereiken. In verhouding eet je dan meer eiwitten en vetten, terwijl je minder honger hebt. dat werkt ook en het is een stuk goedkoper dan die shakes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat mij betreft had je al lang een gouden medaille moeten hebben, Keesvi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank! Voor goud moet je wel wat doen, hoor. Ik ben gewoon niet productief genoeg. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarvoor ook een plus, he. Sommige mensen (eh..ikke?) moeten overal commentaar op leveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)