Smelt 25gr bakboter hoeveel is dat met Vloeibaarboter?

Achterop het zakje jus staat hoe je 't moet bereiden...Maar, hoeveel moet je gebruiken als je alleen maar vloeibaar bakboter heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is vloeibaarboter??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In zo'n knijpflesje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, dat spul! Tenzij ik me heel erg vergis is dat geen boter maar margarine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe je 't ook mag noemen, maar nu snap je 't wel wat ik bedoelde :P je bakt ermee daar ging het mij om. Maar nu heb ik wat meer tips gekregen. Dus sluit ik deze vraag. Wilt u nog wat weten? :D

Het beste antwoord

Als je 25 gram boter smelt heb je 25 gram vloeibare boter... Dus ik zou gewoon 25 gram vloeibaarboter gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor vloeibare bakboter moet je de helft rekenen. Daar zit namelijk nagenoeg geen water in.