Wat moet ik nu weer voor eten bedenken met dit warme weer?

Iemand een idee?

Toegevoegd na 14 minuten:
Oja, ik wil niet te lang in mijn warme keuken staan...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
amai ja ik heb het ook heeeel erg moeilijk om elke dag met iets nieuws te komen... Geen hulp natuurlijk maar zo weet je dat je niet alleen bent...:-D

Het beste antwoord

supersnel en altijd weer erg lekker :
mozzarella in plakken,met tomaat-plakjes en basilicumblaadjes - beetje olijfolie erover en balsamico , en evt verse peper en een scheutje wijnazijn, als je van iets frissere smaak houdt. Stokbroodje erbij - klaar !!

Als je zo'n basilicum-plant met z'n pot in een laagje water zet, heb je er minstens 2 maanden plezier van - wel regelmatig water bijgieten, natuurlijk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede tip van die basilicumplant! Thnx. ( ik mag nog niet stemmen, anders +1)

Andere antwoorden (25)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(pasta)salade ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Salade van watermeloen, feta, munt en olijven - recept van Nigella.
Da's eten en drinken tegelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
boerenkool?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger maakte mijn moeder bij dit weer altijd aardappelsalade. Hartig, fris en voedzaam!
Kijk maar eens op de Ah side met recepten, daar staan diverse heerlijke variaties
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fruitsalade, salade, brood, pannenkoeken,.... in ieder geval iets wat snel klaar is, niet te zwaar op de maag en lekker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een soepje : vocht met zouten
lekker met een broodje gezond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snelle, lichtverteerbare wokgerechten en maaltijdsalades. Genoeg leuke ideeën op het internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goeie stamppot met rookworst gaat er altijd in.
Een flinke bak nasi met hete saus trouwens ook.
Vergeet de salades, die zijn bedoeld voor konijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stamppot met rookworst? Met dit weer? Lijkt mij juist niks. Maar je laatste regel, daar ben ik het zó mee eens, +1 daarvoor.
Salade is voor een konijn, en ik ben geen konijn. Ik eet dat spul niet.
Het is het seizoen voor andijviestamppot, dus waarom niet? Zo gemaakt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch ga ik ook voor een lekkere salade....er is veel ruimte voor eigen inbreng of het nu fruit is of lekker spekjes of gerookte kip of vis er door heen. Aardappels bakken of gekookt erdoor heen (bij laatste wel wat laten afkoelen)

Make it your own style....en de tijd dat salade voor konijnen was is echt al lang voorbij hoor...Het is niet alsof we tegen je zeggen...neem een blaadje sla....KLAAR! nee varieer en probeer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koude schotel: stokbrood, druiven, kaas, kant&klare salades, eitjes, ham, mandarijnen etc.. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker witbrood met tomaat, ei en een uitje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen sla. Met dit weer eet ik twee tot drie keer per week salade. Krop sla of voorverpakte sla en dan zlf naar keuze aanvullen: plakken tomaten, kleine tomaatjes, augurk, mozarella, feta kaas, cashewnoten, pijnboompitten, ei en zo kan je nog wel even door gaan. Heerlijk om met dit weer te eten en in een hand omdraai te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vanochtend al pasta gekookt en in de koelkast gezet. Toen ik van mijn werk thuis kwam heb ik daar fijngesneden rauwkost, stukjes gerookte kip en dressing doorgedaan en nog een uurtje in de koelkast gezet. Stokbrood erbij en lekker glaasje rosé, het weekend is begonnen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon even langs de chinees rijden en een scherpe bak bestellen. Ten eerste hoef je dan niet lang in de keuken te staan.
Daarnaast zorgt scherp eten ervoor dat al je poriën open komen te staan, wat weer erg goed is met die hitte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aardappelen en groenten in grove stukken samen in een schaal koken of stomen in de magnetron.
Als het klaar is afgieten en laten nagaren.
Dan hier margarine en melk toevoegen en mengen en kruiden afhankelijk van de groenten. Yoghonaise kan ook nog. Dan een blik tonijn en je hebt een eenvoudige schotel, maar toch vers gekookt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hollandse nieuwe met zuur en uitjes op witbrood. mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaaaa
kibberlingetje in de oven en een frisse salade erbij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zalige afbeelding
Soep met lekkere broodjes gaat er prima in. Soep is ook goed om je zout weer aan te vullen als het zo warm is.
Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tomaten knoflook verse peper basilicum wat zout en wat gember ijklontjes malen in de mixer En je hebt een lekker gezond soepje {koud}
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker barbecuen, kippen- of groentesoepje, Turks brood, pastasalade, aardappelsalade,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik de koude schotel wel heb gehad, kies ik voor een gewoon recept. Dus gewoon macaroni, is voedzaam en heel gemakkelijk te bereiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Macaronisalade
Ingredienten
macaroni
paprika
ui
1 blik annanas
jonge kaas
mayonaise
verse zwarte peper

Bereiding
macaroni koken en met koud water afspoelen, en goed uit laten lekken.
kaas,parika,ui in kleine blokjes snijden. dit bij de macaroni doen, annanas toevoegen en alles goed door elkaar husselen.
op smaak maken met mayonaise en de peper.
Opmerking
als je het ruim van te voren klaarmaakt smaakt het nog beter
Je kan ook blokjes ham er in doen je kan onwijs varieren met de ingredienten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een salade, pastasalade ofzo, of pizza.. eventueel zelf gemaakte pizza, lekker en snel klaar!