De slowcooker 2 uur op warmhoud-stand laten staan, is dat een probleem?

Ik bedoel dan of je vlees er droger van wordt of dat de smaak beinvloed wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
3.6K

Antwoorden (1)

Ja, omdat hij dan 2 uur lang evengoed verhit blijft, verdampen de vloeibare stoffen en word het vlees droog.
Of het wat aan de smaak veranderd , ligt aan het vlees. Het zal iig niet meer zo mals zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar er zit een deksel op dus de damp slaat tegen de deksel en drupt weer in de schaal. Zou dit dan er dan niet voor moeten zorgen dat het niet droog wordt???