Ik heb minicupcakes vormpjes, welk recept?

Het zijn mini's van 3 cm....wat is een goed recept met de juiste hoeveelheden? Ik kan er zelf een smaakje aan toe voegen maar hoe zit de basis...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Dit is een hele leuke websites over cupcakes, muffins enz.

Basisrecept maar ook heel veel andere lekkere recepten.

http://www.cupcakesenmuffins.nl/cupcake-recepten/basiscupcakes/basis-cupcake/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb laatst kleine soesjes gemaakt (is een fluitje van een cent), opengesneden en gevuld met hammousse en kruidenkaas. Ik heb de soesjes in gekleurde papieren cup-cakevormpjes gepresenteerd tijdens een verjaardag als borrelhapje. Je kunt ze net zo makkelijk ook vullen met slagroom.