Smelt 140 gr roomboter in een pan met een dikke bodem. Voeg dan 140 gr lichtbruine basterdsuiker toe en laat langzaam smelten. Als de suiker gesmolten is en flink gaat borrelen is het goed.

Giet de caramel over de popcorn en roer goed door met een houten lepel. Kijk wel uit want het is vreselijk heet! Laat de popcorn goed afkoelen en probeer er dan maar eens vanaf te blijven.

Snoep smakelijk,

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens onderstaand recept kan het ook zonder boter. Maakt het net zo lekker, maar wel gezonder.