ik ga zo een ontbijt maken! iemand tips om er iets speciaals van te maken?

De vraag spreekt voor zich :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Sneeuw, ontbijt op bed hmm, aantrekkelijk....

Iets speciaals!

Je ontdek dat je het juiste ingredient niet in huis hebt, dus ga je naar de supermarkt, daarna ga je aan de slag.

Vers brood
eieren
fruit
muesli
yoghurt
verse koffie

eitje koken
vers brood
yoghurt in het mooiste glas wat je hebt, met stukjes fruit en muesli
Echte koffie

Met de breedste glimlach die je in huis hebt presenteer je je ontbijt op bed...

Toegevoegd na 8 minuten:
Zag pas later dat je 14 bent! (haha)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Iets speciaals?

Gooi het door de blender

Doe er een strikje omheen

Eet alleen droog brood met water

Eet het lekker buiten in de sneeuw op

Of je maakt een heerlijke tosti uit de oven:

Brood insmeren met roomboter. Kaas en tomaat met wat bieslook op. Andere boterham erop en onder de grill.
Als de tosti goudbruin is, smeer je er snel nog wat kruidenkaas overheen. Heeeerlijk!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
danerolle croissant met chocolade! :-D