waar kan ik een goede en betaalbare cursus volgen om Italiaans te leren koken, in Italie? weet iemand uit ervaring een goed adres? en betaalbaar ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

je zou bv het ook dichter bij huis kunnen zoeken, er zijn in nederland zoveel italiaanse restaurants waar je bv een soort stage kan lopen ... natuurlijk ben je bij mij van harte welkom, dan leer je wel de echte italiaanse cursus...

Toegevoegd na 1 minuut:
de italiaanse keuken..moet het laatste zijn ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vitello tonnato, pasta al pomodoro, bistecca fiorentina, hmmmmmm :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vitello tonnato is lekker maar erg veel werk..pffff
pasta al pom...lekker in de zomer, met verse kleine tomaatjes...
en bistecca is net een Tbone ...nee daar maken ze mij ook niet blij mee..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Italiaans eten is zo lekker. Ga in april een week naar Italie helaas niet in de buurt bij Napels, anders had ik me ook aangesloten bij de cursus! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar ga je heen dan?
ik denk als ik weer in nederland woon een kook clubje houden...lijkt me leuk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar Morrovalle mijn schoonbroer heeft daar een huis:) Leuk die kookclub, kom dan maar weer naar Brabant!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het leven is goed in het brabantse land...
het landwaar mijn wieg heeft gestaan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil ook wel meedoen met de kookclub!!

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op www.italiaans.org
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht bij marion61 thuis. Zij woont in of nabij Napels.
:)))