Wat zijn makkelijke maalden die je binnen 15/20 minuten of korter kan bereiden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Antwoorden (9)

Friet
Brood met rookwordt
Soep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
macaroni met ham en kaas en sla of groente uit een potje.
pasta met creme freche en tonijn en komkommersalade met dille.
pasta met (diepvries)spinazie a la creme en cashewnoten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
chilli con carne
13 jaar geleden
Iglo paella in zak (diepvries, alleen ff opwarmen in de pan)
Spaghetti
Pizza uit de oven
Of een kant en klare maaltijd die even in de magbetron moet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een loopje naar de snackbar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gevulde gourget met tonijn uit de oven samen met rijst heerlijk en gezond en snel klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ovenpatat met griekse karbonaadjes en sla.
Terwijl de patat bakt (geen omkijken naar, stinkt niet) maak je je karbonaadje klaar: inwrijven met griekse kruiden van Silvo (echt héél lekker), eventjes in laten trekken, 10 min. in de grillpan. Ondertussen maak je je sla (lekker met feta, tomaatjes of wat je er ook in wilt doen), binnen 20 minuten zit je aan tafel te smullen.

Toegevoegd na 47 minuten:
en je hebt maar 1 gaspit nodig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kikkererwtencurry (currypasta-kikkererwten-paprika-courgette 10 minuten in de pan op hoog vuur)

of een koude witte bonensalade (uitgelekt blik witte bonen-blokjes paprika-stukjes rode ui-peterselie-feta-citroensap-olijfolie-evt. sambal)

of pasta met broccoli en stukjes quorn met een sausje van cup-a-soup naar smaak (of een ander soort bouillon)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pasta met tonijn en rode pesto:

Laat water koken en kook pasta volgens recept (spirelli vb)
snij een ajuintje en een rode paprika (of naar eigen smaak)
blikje tonijn (in eigen nat) openen en laten uitlekken
roerbak het ajuintje en de paprika gedurende een paar minuutjes en voeg dan tonijn toe. Na nog een paar minuten voeg je een potje rode pesto toe en alles goed door elkaar mengen.
Pasta afgieten en door het tonijn - groentenmengsel mengen.

Smakelijk!