Ik wil graag mijn zus een tapas workshop cadeau doen, maar ik kan het niet vinden via Internet. zie uitleg hieronder..

Het gaat erom dat we met zn 2en erheen gaan, dus we zullen worden ingedeeld met een andere groep. Het hoeft niet een formele sfeer te zijn. En dit graag in tussen Apeldoorn en Amersfoort. Ben al geruime tijd aan het googlen geweest maar ik kan niet echt iets vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of Utrecht een optie is, maar ik heb deze gevonden:www.smaaknederland.nl/tapas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een tapas workshop gevolgd bij het kookpunt in Rotterdam, omdat ik niet weet waar je woont heb ik ook geen idee of dat een optie is. Als je van koken houdt is het kookpunt ongeveer het walhalla op kookgebied, je kunt het zo gek niet verzinnen of het wordt er verkocht.

De workshop is aan te raden.
paulus811
13 jaar geleden
het is misschien iets verder weg, maar je hebt 2 kookstudio's op het station in een oud stations gebouw. 1 zit er in bodegraven en 1 zit er in houten. het voordeel daarvan is dat je er zo met de trein heen kan en daardoor 1 van jullie 2 niet de bob hoeft te zijn. Ook heb ik daar eens een workshop tapas gevolgd en het is echt een avondje uit, alles wordt geregeld en de sfeer is echt fantastisch.