Is fruit eten ´s morgens beter dan over dag? en zijn er bepaalde fruit die u beter niet eet ´s morgens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.9K

Het beste antwoord

Fruit kan je het best eten op een nuchtere maag. De vitaminen zullen dan het best worden opgenomen door je lichaam.
Maar laat het duidelijk zijn dat fruit altijd goed is voor je op welk moment van de dag ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

fruit is altijd goed om te eten zowel s'morgens als overdag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn bepaalde dieeten die stellen dat je best enkel fruit eet tot 12.00u omdat dan het lichaam het het best zou verteren. Heb dit ooit zelf uitgeprobeerd maar het enige waar dit voor zorgt is dat je tegens s'avonds veel meer honger hebt omdat je 's morgens te weinig calorieen binnen krijgt. (mijn ervaring, hoeft niet noodzakelijk voor iedereen zo te zijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb persoonlijk ondervonden dat fruit met veel vitaminen C best niet overdreven veel vóór het slapen gegeten wordt .... het houdt me wakker .
Niet iedereen zal daar last van hebben ,maar ik wel.
Tijdens de dag : geen probleem ,maar het ontbijt is naar het schijnt de belangrijkste maaltijd volgens diëtisten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt fruit ook beter niet in de avond eten, het zuur in vruchten tast je glazuurlaag aan, en al helemaal in de combinatie met tandpasta