Is Ice-tea van Westminster (aldi) slecht voor je gezondheid?

Toegevoegd na 7 minuten:
In vergelijking met sinaasappelsap of appelsap.

13 jaar geleden
in: Dranken
6.8K

Het beste antwoord

Het is water, thee, suiker en citroensap. Soms nog wat andere smaakstoffen, zoals perzik extract.

Het is niet ongezond, maar te veel is weer een aanslag op je glazuur. IJsthee met koolzuur is veel slechter.

Puur vruchtensap heeft meer voedingswaarde, dus een stukje gezonder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee ....anders haalt de keuringdienst van waren het uit de schappen ....... hoe kom je hierop ? (linkje)

Toegevoegd na 7 minuten:
vruchtensappen zijn gezonder als ice-tea , maar slecht voor je gezondheid .....nee niet slechter als thee met suiker .....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk naar de ingrediënten. Check ook het aantal koolhydraten, eiwitten en vetten.
Toegevoegde stoffen zoals aspartaam wordt van gezegd dat dit kankerverwekkend is. Daar kan je dus ook op letten.

Verder geldt:
Hoe minder koolhydraten en vetten erin zitten hoe minder dik je ervan wordt.