Hoeveel ml gaat er in een mini pak karnemelk?

Zulke kleine tetra-pakken die je op stations kunt krijgen

Toegevoegd na 8 minuten:
(heb geen verpakking meer)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.2K

Het beste antwoord

In de mini tetrapakjes zit wat betreft melk altijd 200 ml. Maar volgens mij zijn die er niet met karnemelk. Dus ik denk dat je de halve literpakken bedoelt.

Toegevoegd na 3 minuten:
P.s. Een halve liter, dus 500 ml.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Utrecht
13 jaar geleden
Het model heet overigens Gabletop.
Tetra zijn de (landhoudbare) baksteentjes.

Andere antwoorden (3)

als het goed is moet dat op de verpakking staan.meestal 125 ml of 250 ml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De verse, gekoelde melk en karnemelk zit in 500ml Gabletop verpakkingen.
Lang houdbare melk en andere zuiveldranken zit meestal in 200ml tetra brik (slimline) verpakkingen.
Utrecht
13 jaar geleden
Op bijna alle verpakkingen staat precies hoeveel erin gaat. In die kleine mini pakjes die jij waarschijnlijk bedoelt gaat 200 ml. En in een mini-pak van de supermarkt gaat een halve liter (500 ml).