Waar kun je echte Russische vodka kopen?

Ik wilde laatst russiche vodka kopen maar tot mijn verbazing verkoopt gall & gall het niet. Is het verboden of is het gewoon mensen klieren door dwars te liggen?

3 maanden geleden
in: Dranken
Pieterke
3 maanden geleden
Waarom zou Gall en Gall dwars willen liggen?
Je kunt online gewoon Russische wodka bestellen.
En er zijn ook Russische supermarkten in meerdere plaatsen.
Amadea
3 maanden geleden
Nederlandse slijterijketens vinden het stoppen met de verkoop van Russische merken een gepaste reactie op de huidige situatie.

Antwoorden (1)

Dat wordt lastig.
Misschien dat je ergens nog een fles op de kop kunt tikken.

Slijterijen slaan geen nieuwe voorraden echte Russische vodka in, omdat ze dat niet gepast vinden door de situatie in dat land.
Gall & Gall verkocht inderdaad Stolichnaya, maar zijn daar dus ook mee gestopt.

Dus, niemand wil mensen klieren.
Het is puur een statement tegen Rusland.
3 maanden geleden