Kan zijn, dat je overgevoelig bent voor de menthol in de muntplantjes. Zo'n lichte vorm van allergie kan je ook hebben voor planten die verwant zijn aan munt zoals lavendel, basilicum, kattenkruid, citroengras, citroenmelisse, oregano.
Het komt vrij veel voor, dat mensen een overgevoeligheid hebben voor de wat sterker ruikende stoffen uit planten.
Onder de link staat een vrij slechte (en soms ook onduidelijke) vertaling van een artikel over munt en aanverwanten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Annswers
4 jaar geleden
Dank je wel elder!