Kan je een smoothie met chlorella invriezen? Zo ja blijven de voedingstoffen dan ook allemaal behoud?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dranken
1.8K
TurfGraver
4 jaar geleden
Ga gewoon gezond en gevarieerd eten. ;)
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/141459-is-chlorella-gezond-gevaren-en-bijwerkingen.html

Antwoorden (1)

Smoothies met chorella kan je invriezen. Uiteraard blijven de voedingsstoffen niet volop behouden......
Om profijt te hebben van alle voedingsstoffen, moet je elke smoothie zo snel mogelijk opdrinken. Als je een kwartier wacht, zijn ze al aan het verminderen. Krijg je niet alles op, doe de rest dan in een donkere goed afgesloten beker o.i.d. en dan kan je hem in de vriezer zetten. Drink hem dan wel binnen 24 uur op om er nog enig profijt van te hebben.
amc