Waarmee kan je Baileys gerust mengen?

irish coffee is Baileys eigenlijk he
waarmee kan je dat mensen?

is het koel het beste (koud)? dus met een koekje insoppen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
30.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik je vraag zo lees denk ik dat je het puur hebt gedronken.

Het beste antwoord

mixen met tia maria..koel is t beste..koekje insoppen?nee..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mixen

Irish Cream zoals Baileys kan puur worden gedronken, on the rocks of als deel van een mixdrank of cocktail (zoals B-52 of Baby Guinness). Ook wordt het regelmatig toegevoegd aan koffie als vervanger voor room en/of suiker.

Room bevat caseïne, dat een reactie vertoont wanneer het met een zuur in aanraking komt. Wanneer Baileys wordt gemengd met dranken als lemon, tonic of bepaalde wijnen kan het stollen. Dit is in veel gevallen ongewenst, maar sommige cocktails of mixdranken zijn er juist op gericht om deze stolling te veroorzaken. In België en Nederland doet een bekend broodjeaapverhaal de ronde dat het combineren van Baileys en tonic dodelijke gevolgen zou hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Baileys is al een mixdrank. Als je het dan nog eens gaat mixen heb je niks meer aan de Baileys. Ik zou het hooguit mixen met ijsklontjes.