Waarom is de commercial van Holy Soda van de buis gehaald?

Hierbij de reactie van Holy Soda.
Weet iemand wat er werkelijk is gebeurd?

Wij hebben besloten de commercial met Arie Boomsma terug te trekken. Arie Boomsma lijkt betrokken te zijn bij een voorval dat wij niet vinden stroken met 100% Goodness waar Holy Soda voor staat en waarvan hij de ambassadeur was. We zien op zo'n korte termijn geen andere oplossing dan het nemen van deze drastische maatregel.

https://www.youtube.com/watch?v=jqxZxIjwsKc

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/4051118/2015/06/03/Christenen-klagen-over-tv-spotje-Arie-Boomsma.dhtml Lange tenen bij deze of gene die menen het alleenrecht te hebben om over water te lopen.

Het beste antwoord

Het ziet er momenteel naar uit dat de reclame van de buis is gehaald na klachten van christelijke kijkers. Arie loopt in de reclame over water en dat is blijkbaar voor een aantal mensen reden geweest om te gaan klagen.