Waar kan ik 'Horlicks' vinden?

Als kind was ik dol op dit melkmoutdrankje ...ik durfde stiekem een halve doos uitlepelen ,droog zonder melk.

Ik wou dat nu eens kopen voor mijn neefjes....maar ik kan het nergens meer vinden ,ook in de apotheker niet.
Ik woon in Vlaanderen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
8.2K

Antwoorden (2)

Op onderstaande link kun je het bestellen, maar goedkoop is het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank,
Ik zal het eens proberen on-line shoppen.
Horlicks was vroeger ook vrij duur...Mijn moeder kocht het in dozen van ong. 2kg. (steeds met heel veel artis punten)
Heb je al eens Ovomaltine geprobeerd? Dat kan je hier (in Nederland) overal krijgen, gaat ook als poeder door warme of koude melk, en is ook op basis van malt.
Het zit in grote oranje potten.
Het helpt ook prima om te ontspannen voor het slapengaan.
Voordat je kapitalen uitgeeft via internet, is het het proberen misschien waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Ovolmaltine is overal te krijgen ,he
Horlicks vroeger ook ( jaren 60).....maar smaakt totaal anders...beetje vergelijkbaar met Maltesers snoepjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zou je er misschien een beetje cacao-poeder bij kunnen doen, want toen ik Horlicks googlede, zag ik dat er 'gewone', light, en choco-Horlicks is, dus misschien dat jij toen óók wel chocoHorlicks hebt gesnoept??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee Hoor,
Er was geloof ik maar 1 soort verkrijgbaar hier. (klassieke)
Het zat in grote metalen blikken (verfpottype) en er waren zwarte klemmetjes rond de rand.
Ik stal ook wel eens Ovolmatine ( at het als poeder) , ...>die hadden al chocoladesmaak maar Horlicks was romiger en zachter.
En we dronken het niet 's avonds....maar 's morgens bij 't ontbijt met koude melk.
Het is zo raar dat het lijkt alleen nog in de Commonwealth verkocht wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb hun een mailtje gestuurd (in UK) met de vraag waar ik het nog kan krijgen. (En misschien een paar staaltjes) https://www.horlicks.co.uk/sleep-slim/index.aspx