Hoe drink ik Coebergh Kersen ?

Ik heb voor mijn verjaardag een fles Coebergh Kersen gekregen. Klinkt lekker, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet drinken !

Zaken als kamer-temperatuur, of juist ijskoud of puur of gemixt (waarmee dan ?) e.d.

Ik ben dus niet zozeer op zoek naar meningen wat lekker is, maar meer naar de manier hoe je het officieel 'hoort' te drinken.

Bordensteker
9 jaar geleden
In uw geval denk ik uit kristallix glazen.
In elk geval van harte gefeliciteerd!
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Haha... @Bordensteker
Dat lijkt me een goede suggestie !
:-)

Het beste antwoord

Gewoon in een glas gieten en opdrinken.
Meestal word het geserveerd 'on the rocks', met ijsblokjes dus.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kunt er ook cocktails mee maken.
Van de officiële site (zie bron):

Red Fruit Milkshake
140 cl Coebergh
140 cl vanille ijs
40 cl koude melk
rode bessen

Mix het vanille ijs met de Coebergh en de koude melk. Roer tot het schuimt en garneer met rode bessen.

------------------------------------
Caribbean Coebergh
10 cl Coebergh
30 cl Kontiki
Sinaasappelsap
IJsblokjes

Mix de Coebergh met de Kontiki en vul het glas verder met sinaasappelsap en ijsblokjes.

------------------------------------
Sparkling Currants
35 cl Coebergh
35 cl Champagne of mousserende witte wijn

Mix de Coebergh met de mousserende witte wijn of champagne en garneer het met rode bessen

------------------------------------
Coebergh Rossa
Coebergh
Vermout
Soda
IJsblokjes

Mix een half glas Coebergh met een half glas Vermout. Vul het glas met soda en de ijsblokjes.

Toegevoegd na 7 minuten:
Drinkinstructies volgens de site:

Je kunt op verschillende manieren en momenten genieten van Coebergh. Lekker, thuis op de bank of met vriendinnen een glaasje Coebergh, puur met ijs of maak zelf een lekkere mix met bijvoorbeeld bruisend bronwater, jus d'orange of Sprite / 7-up.
Ritsuka
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
"... met vriendinnen een glaasje..." het is dus eigenlijk een 'vrouwendrankje', begrijp ik ?